גיבור הסדרה האינטרנטית "פיני" יוביל קמפיין פרסום לחברת 03Local
תומר ברזידה הוא השחקן הראשון שנבחר להוביל קמפיין פרסומי לאחר ששיחק בסדרה אינטרנטית
ההסכם בין מרקט מסטר, החברה מאחורי הסדרה לבין אומניטלקום נחתם לשנה אחת, ויכלול עשר פרסומות בכיכובו של ברזידה, בדמותו של פיני. הפרסומות ישודרו תחת הסיסמא "03 Local- הכי equal (שווה) שיש".
העונה השלישית של פיני עלתה ב-ynet לפני כשלושה שבועות. בכל עונה משודרים עשרה פרקים בני 10-12 דקות. שתי העונות הראשונות זכו ליותר מ-3.5 מליון צפיות, ונתוני הצפייה בעונה הנוכחית ממשיכים לעלות.
מנכ"ל אומניטלקום, ד"ר צחי בן יצחק, מסר: "כשהחלטנו לצאת עם קמפיין חדש עבור Local03 השם של פיני עלה באופן טבעי בשל העובדה שמדובר בדמות של ישראלי שחי בחו"ל. לאור נתוני הצפייה המרשימים לה זוכה הסדרה והלך הרוח ההומוריסטי של הסדרה והפרסומות, אנו בטוחים שזה יהיה שיתוף פעולה מניב. הבחירה בברזידה בן ה22 כותב הסדרה שמשחק גם את הדמות הראשית, נעשתה כיוון שהוא מייצג באופן אותנטי ואמין, את דמות הישראלי שחי בחו"ל תוך שמירה על זהותו הטבעית".