$
פרסום ושיווק

סקופ מנהלת מו"מ לרכישת חנויות של בוניטה

ל"כלכליסט" נודע כי רשת הנעליים מגלה עניין בחנויות הנמצאות במיקומים אסטרטגיים; רשת בוניטה עומדת למכירה בחודשים האחרונים

אורנה יפת 08:3323.08.12
רשת הנעליים סקופ נמצאת במשא ומתן לרכישת כמה חנויות של רשת האופנה בוניטה, כך נודע ל"כלכליסט". סקופ מגלה עניין בחנויות הנמצאות במיקומים אסטרטגיים כדי להסב אותן לחנויות הנעלה. נעלי סקופ, הנמצאת בבעלותם של האחים פרדי ורוני אינסאז, נוסדה לפני כ־18 שנה ומתמחה בנעלי נשים.

 

רוני אינסאז הסביר ל"כלכליסט" כי "בתחילה ניהלנו מו"מ לרכישת כל רשת בוניטה ואף שקלנו להמשיך ולהפעיל אותה כמותג הלבשה. אבל לבסוף החלטנו להישאר בתחום ההתמחות שלנו, ההנעלה".

 

רשת בוניטה, המונה 25 סניפים, עומדת בחודשים האחרונים למכירה. הבעלים פרידה ראובני אמרה לאחרונה ל"כלכליסט" כי היא מעדיפה למכור את הרשת כמקשה אחת ולא למכור כל חנות בנפרד. לדבריה, "הבנקים הקשיחו את עמדתם מכיוון שהם לא מאמינים בשוק האופנה הישראלי וזה מקשה עלינו לנהל את העסק".

 

ראובני. "הבנקים לא מאמינים בשוק האופנה הישראלי" ראובני. "הבנקים לא מאמינים בשוק האופנה הישראלי" צילום: עידו לביא

 

לעומת זאת, אינסאז העריך אתמול כי "במצבה הנוכחי, ראובני תתקשה למכור את בוניטה כגוף אחד". הוא הוסיף כי "המו"מ הולך לכיוון חיובי, ומדובר בחבורת אנשים מוכשרת שמבינה באופנה".

 

שוק ההנעלה סובל מאותן בעיות של שוק האופנה, והדברים אמורים בעיקר לגבי הרשתות המשלמות שכר דירה גבוה בקניונים. כך למשל, רשת נעלי וויקאנד מצמצמת סניפים בשקט יחסי, מתוך ניסיון למנוע רעש תקשורתי; וסקאל מחפשת שותף או גוף שירכוש את הזיכיון של פיילאס האמריקאית.

 

אינסאז העריך כי "2013 תהיה שנה עוד יותר קשה לכל הרשתות".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x