$
קצרים

יובל המבולבל יוביל את הקמפיין של "כפר השעשועים"

משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ מעלה קמפיין לרשת לקראת החזרה ללימודים, בעלות של מיליון שקל

כתב כלכליסט 14:2723.07.12

רשת הצעצועים "כפר השעשועים" יוצאת בקמפיין חזרה ללימודים עם כוכב הילדים, יובל המבולבל. הקמפיין, בהפקת שטרית מדיה גרופ, יכלול מודעות בעיתונות היומית, במגזינים, במקומונים, פרסום בטלוויזיה, באינטרנט וברדיו בתקציב של מיליון שקל.

 

יובל שם טוב ("יובל המבולבל") מופיע
בפרסומת כגיבור על המציג את המגוון של המוצרים ברשת ובעזרת כוחות העל המיוחדים שלו, ומחזיר את הילדים ללימודים במחירים האטרקטיביים והמשתלמים ביותר.

 

רותי שטרית, יו"ר שטרית מדיה גרופ: "השיקול המרכזי שעמד מאחורי הקמפיין החדש הוא לספק מענה לצרכנים המחפשים מחיר נמוך ואטרקטיבי, לצד אופנתיות ומותגיות. לכן בחרנו ביובל המבולבל להוביל את הקמפיין, כיוון שהוא נתפס כדמות אמינה בעיני הילדים, המדבר אליהם בגובה העיניים".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x