סווטש מעלה קמפיין פרסומי לסדרת שעונים חדשה
היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ-3 מיליון שקל. מיום השקת הסדרה נמכרו למעלה מרבע מיליון יחידות ברחבי העולם
09:1616.07.12
מותג השעונים סווטש, מעלה קמפיין רחב היקף לרגל ההשקה הבינלאומית של סדרת השעונים החדשה, כרונו פלסטיק - שעוני היד הצבעוניים של הקיץ. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ-3 מיליון שקל.
המפעילה את רשת חנויות סווטש ב-11 נקודות מכירה בפריסה ארצית כמו גם הפצת המותג לחנויות מובחרות ברחבי הארץ.
סווטש נמכר ב-12,500 נקודות ברחבי העולם ובישראל הוא מיובא ומשווק בארץ ע"י חברת רולטיים
אורית מינה, מנהלת שיווק קבוצת רולטיים, מסרה כי: "הקמפיין בארץ נועד לחשוף לקהל את הקולקציה החדשה. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, שילוט חוצות, עיתונות יומית ומגזינים, פייסבוק ופעילות קד"מ בחופים, בהשקעה של 3 מיליון שקל".
לדברי אבי מרקוביץ, מנכ"ל חברת רולטיים: "מיום השקת הסדרה בחו"ל נמכרו למעלה מרבע מיליון יחידות ברחבי העולם ואנו צופים כי עם העלאת הקמפיין יחול גידול של לפחות 20% בהיקף המכירות של החברה".