$
קצרים

רז מסינג מונה לסמנכ"ל קריאייטיב בסוכנות הדיגיטל GREAT GROUP

מסינג הוביל את מהלך ההטמעה של הדיגיטל באדלר חומסקי ושימש כמנהל קרייטיב דיגיטל של המשרד. סוכנות הדיגיטל העצמאית GREAT GROUP שייכת לערן ארדן, גיא סעד ואיתמר בר

כתב כלכליסט 15:3609.07.12
רז מסינג (33) מונה לסמנכ"ל קריאייטיב בסוכנות הדיגיטל העצמאית GREAT GROUP. ב-3 השנים האחרונות הוביל מסינג את מהלך ההטמעה של הדיגיטל באדלר חומסקי ושימש כמנהל קריאייטיב דיגיטל של המשרד. לפני כן היה מנהל קריאטיב בגריי אינטראקטיב במשך 3 שנים.

 

במהלך עבודתו הוביל מהלכי דיגיטל פורצי דרך עבור המותגים הגדולים בארץ: לוטו, פלאפון, בנק הפועלים,יוניליוור, בזק, שופרסל, p&g, בזק בינלאומי, סיאט ועוד.

 

רז מסינג רז מסינג

 

GREAT GROUP של ערן ארדן, גיא סעד ואיתמר בר הינה סוכנות דיגיטל עצמאית (אינה קשורה למשרד פרסום) אשר הוקמה כאשר רכש ארדן את פעילות GREY INTERACTIVE ממשרד הפרסום אדלר חומסקי. בין לקוחות החברה: נייקי, יוניליוור (תלמה), סבון, קבוצת שלמה סיקסט, גלידות שטראוס, P&G ועוד.

 

לדברי מסינג: "מצאתי בגרייט שילוב מיוחד של אנשים טובים עם ידע רב ותשוקה גדולה לפרסום דיגיטלי, לצד תמהיל לקוחות עם המון פוטנציאל למהלכי דיגיטל משמעותיים"

 

לדברי גיא סעד, מנכ"ל משותף ב- GREAT GROUP "רז מביא איתו נסיון עשיר בעשייה הקריאייטיבית עם הבנה עמוקה של תחום הדיגיטל. אנו בטוחים שתנועת הלקוחות המתגברת ממשרדי הפרסום הגדולים חזרה למשרדים מתמחים תמשיך לחזק את התפיסה כי על מנת לתת שירות בדיגיטל צריך להתמחות במגוון רחב של מרכיבים וברמת קריאייטיב גבוהה מאוד ופורצת דרך".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x