מותג השעונים GUESS מעלה קמפיין חוצות
היקף ההשקעה בקמפיין כ- 2 מיליון שקל. מנהלת השיווק בחברת פלאנט סטייל המביאה את המותג: "אנו צופים כי עם העלאת הקמפיין יחול גידול של 15% בהיקף המכירות של החברה"
14:5728.06.12
מותג השעונים הבינלאומי GUESS מעלה קמפיין חוצות ומודעות להשקת סדרת שעוני היד האופנתית מיני-מאניה - מהדורה מוגבלת וקייצית של שעוני נשים קטנים המשגעים את העולם, בצבעים נועזים ובחלקם מטאליים. היקף ההשקעה בקמפיין כ- 2 מיליון שקל. הקמפיין יתרכז בשלטי חוצות ובקמפיין מודעות בעיתונות יומית, מגזינים ועוד.
מותג שעוני GUESS נמכר בכ- 115 מדינות ברחבי העולם ובכ- 30,000 חנויות. בנוסף למותג 1,120 חנויות בוטיק ברחבי העולם. המותג משווק בארץ על ידי חברת פלאנט סטייל בבעלותו של איש העסקים ז'ק בר.
שעוני GUESS צילום: דון בריסנאוט
ענבל סגל, מנהלת השיווק בחברת פלאנט סטייל מסרה "קמפיין השעונים נועד לחשוף את המהדורה המוגבלת אשר עושה הדים רבים ברחבי העולם והינה אחת מסדרות השעונים המוצלחות ביותר בעולם. הסדרה מביאה סגנון חדשני לעולם שעוני היד הישראלי. מיום השקת הסדרה בחו"ל נמכרו למעלה מ- 100,000 יחידות ברחבי העולם".
עוד הוסיפה סגל, "הקמפיין תואם את ערכי המותג ומשדר צעירות, שובבות, אופנתיות ומובילה אותו הדוגמנית הבינלאומית העולה סנדרה הלברג. אנו צופים כי עם העלאת הקמפיין יחול גידול של 15% בהיקף המכירות של החברה".