מזרחי טפחות יוצא בקמפיין חדש בהיקף של 6 מיליון שקל
מנכ"ל הבנק אלי יונס לעובדים: "המאמץ השיווקי יגרום ליותר ויותר לקוחות לסגור חשבון עם הבנק הקודם שלהם"
12:4924.06.12
בנק מזרחי טפחות יוצא היום (א') בקמפיין פירסומי חדש בעלות של 6 מיליון שקל. הקמפיין ממשיך את הקמפיין הקודם של הבנק שהציג את "הבנקאות ההיברידית" – שילוב של בנקאות בסניף עם שירותי טלפון ואינטרנט.
במסגרת השקת הקמפיין הוציא מנכ"ל מזרחי טפחות, אלי יונס, מכתב לעובדים בו נכתב כי "בשונה מן המגמה הרווחת בבנקאות העולמית והמקומית לפתח את הערוצים הדיגיטליים כתחליף לשירות מידיו של בנקאי אישי, אצלנו הסניף והבנקאי האישי הם עמוד השדרה במערכת היחסים עם הלקוח, כשהאמצעים הטכנולוגיים מיועדים להדק את הקשר הזה ולהופכו זמין ונגיש לכל. זהו הפרמטר המרכזי והחשוב ביותר במערכת היחסים שלהם עם הבנק.
אלי יונס צילום: עמית שעל
"בתקופת קמפיין החשיפה למסרים שלנו מתחזקת משמעותית, וניכרת עלייה גדולה ביותר במספר המתעניינים באפשרויות ההצטרפות לבנק. את ההזדמנות הגדולה הזו אסור לנו להחמיץ", כתב יונס לעובדים. "על כולנו להירתם למשימה ולשמש שגרירים של המהפכה ההיברידית. כולנו, גם מי שאינם אמונים פורמלית על גיוס לקוחות, צריכים לראות בכך יעד ראשון במעלה ולפעול אישית לשכנע חברים, מכרים וקרובי משפחה להצטרף למזרחי-טפחות. המאמץ יגרום ליותר ויותר לקוחות לבחור במזרחי-טפחות ו'לסגור חשבון' עם הבנק הקודם שלהם".
הבנק השקיע בשנה החולפת 50 מיליון שקל במערכות טכנולוגיות והתאמת הסניפים למבנה החדש שכלל פירוק המוקדים הטלפוניים והקמת צוותים בסניפים.