$
קצרים

לראשונה: תחנת הרדיו החרדית קול ברמה יוצאת בקמפיין לציבור הרחב

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום "דמיון", משלב שילוט חוצות אוטובוסים ועיתונות, עלות הקמפיין נאמדת בכחצי מיליון שקל

כתב כלכליסט 11:3414.06.12
תחנת הרדיו החרדית "קול ברמה" משיקה קמפיין פרסומי חדש הפונה למגזר הכללי. בחודש האחרון עלתה התחנה עם הקמפיין הנרחב בשילוט חוצות, אוטובוסים ועיתונות, במטרה לחשוף את המגזר הכללי לתחנה ולדמויות המפתח המשדרות בה.

 

השלטים והמודעות מציגים את דמויות המפתח המשדרות ב'קול
ברמה' בהן יאשיהו פינטו, הרב דוד גרוסמן ועוד, תוך ציון זמן התוכנית ושמה תחת הסלוגן של התחנה "זמן איכות לנשמה".

 

לצד הקמפיין הכללי, עולה התחנה בקמפיין ייעודי לציבור החרדי, המציג באופן מתוחכם את התכנים ואופי התחנה מהזווית האקטואלית, החדשותית והמוזיקלית.

 

מהתחנה נמסר: הבחירה לפנות לציבור הכללי הגיעה מתוך הבנה כי בישראל קיים קהל גדול של אנשים חובבי מסורת שאינם בהכרח דתיים או חרדים, אך מתחברים מאוד לתכנים יהודיים. לשם כך גויסו דמויות מפתח כריזמטיות, הזוכות לאהדה רבה בציבוריות הישראלית ולקהל מעריצים עצום, שהחלו לשדר מהתחנה ולדבר אל המאזינים.

 

במשרד הפרסום "דמיון" האחראי על הקמפיין מסבירים: "האסטרטגיה הפרסומית של קול ברמה היא להתמקד בתוכן ובשדרנים הייחודיים ועל כן בחרנו להביא אותם כמו שהם, ללא התחכמות, כי מבחינתנו הדמויות הללו עושות לבד את העבודה".

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x