לראשונה: תחנת הרדיו החרדית קול ברמה יוצאת בקמפיין לציבור הרחב
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום "דמיון", משלב שילוט חוצות אוטובוסים ועיתונות, עלות הקמפיין נאמדת בכחצי מיליון שקל
השלטים והמודעות מציגים את דמויות המפתח המשדרות ב'קול
לצד הקמפיין הכללי, עולה התחנה בקמפיין ייעודי לציבור החרדי, המציג באופן מתוחכם את התכנים ואופי התחנה מהזווית האקטואלית, החדשותית והמוזיקלית.
מהתחנה נמסר: הבחירה לפנות לציבור הכללי הגיעה מתוך הבנה כי בישראל קיים קהל גדול של אנשים חובבי מסורת שאינם בהכרח דתיים או חרדים, אך מתחברים מאוד לתכנים יהודיים. לשם כך גויסו דמויות מפתח כריזמטיות, הזוכות לאהדה רבה בציבוריות הישראלית ולקהל מעריצים עצום, שהחלו לשדר מהתחנה ולדבר אל המאזינים.
במשרד הפרסום "דמיון" האחראי על הקמפיין מסבירים: "האסטרטגיה הפרסומית של קול ברמה היא להתמקד בתוכן ובשדרנים הייחודיים ועל כן בחרנו להביא אותם כמו שהם, ללא התחכמות, כי מבחינתנו הדמויות הללו עושות לבד את העבודה".