שילב משיקה מועדון לקוחות ייעודי לנשים בהיריון
בניגוד למועדון הלקוחות הרגיל, ההצטרפות למועדון החדש היא בחינם וכוללת קבלת כרטיס טעון בסכום של 500 שקל שאותו אפשר לממש רק בהזמנת חבילת לידה הכוללת ריהוט, בסכום מינימלי של 3,000 שקל
רשת מוצרי התינוקות שילב מבקשת להגדיל את מספר הזמנות הלידה שנעשות ברשת. בהתאם לכך, הרשת משקיעה 2 מיליון שקל בהשקת מועדון לקוחות VIP ייעודי לנשים בהיריון.
בניגוד למועדון הלקוחות הרגיל, שההצטרפות אליו כרוכה בתשלום של 50 שקל (שאותם אפשר לקבל בחזרה אם מבצעים קנייה
"אנחנו משיקים את המועדון החדש כדי להגדיל את פלח האוכלוסייה שנכנסת כיום לשילב, ובעיקר את זה הכולל נשים בהיריון", מסבירה מנכ"לית שילב ענת לוין. "כרטיס המועדון הרגיל הושק לפני שנה וכיום יש בו 100 אלף חברות". לוין צופה צמיחה של 20% במכירות בעקבות המהלך החדש.
שוק מוצרי התינוקות מוערך בכמיליארד שקל בשנה, כאשר שילב מחזיקה בכ־30% מהשוק עם 50 חנויות.