רון קופמן יככב בקמפיין לרכבי רנו
לצד כוכב ערוץ הספורט רון קופמן תככב בקמפיין גם שדרנית הספורט שרון פרי
מגיש הספורט רון קופמן (53) נבחר לככב בקמפיין של מותג הרכב רנו. לצידו של קופמן תככב שדרנית הספורט שרון פרי, כתבת אתר הספורט ONE.
הקמפיין יושק לרגל מהלך מהפכני שעורכת חברת רנו בישראל, בתחום המכירות, שיציע לצרכן הישראלי, הטבות מיוחדות ויוצאות דופן, שלא היו עד כה
הקמפיין יעלה בסוף השבוע לקראת משחקי אליפות היורו. במסגרת הקמפיין, קופמן יגלם מגיש ספורט מתלהם המדווח מהאולפן על מבצע מהפכני. האולפן ונראות הקמפיין עוצבו ברוח שידורי הספורט ובסגנון הייחודי האופייני לקופמן.
הסיסמא של הקמפיין היא: "אירוע מכירות שערורייתי".
בעבר הוביל רון קופמן את הקמפיין של משרד התקשורת המסביר על צרכנות סלולארית נבונה. קופמן הוא מגיש ופרשן בערוץ הספורט, חבר בפאנל התוכנית "יציע העיתונות", מגיש את תוכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה וכותב במדורי ספורט.