קמפיין חדש מציע לתלות אריחים על הקירות
רשת חרש מעלה קמפיין במסגרתו יוצעו במבצע כ-500 דגמי אריחים שונים. ההשקעה המוערכת בקמפיין עומדת על 1.8 מיליון שקל
רשת "חרש", המתמחה בעיצוב פנים, עולה בימים הקרובים עם קמפיין טלוויזיה ועיתונות בהשקעה של כ-1.8 מיליון שקל, תחת הקונספט כשנותנים לך מטר שני במתנה, תמצאי כבר את הדרך להיות יצירתית... אפילו כתמונה.
הקמפיין מוקדש למבצע "מטר שני במתנה", במסגרתו יוצעו במבצע 1+1 מתנה
לדברי ירון אתגר סמנכ"ל קריאייטיב פלנינג במשרד הפרסום סיגאווי&סיגאווי, "בשנה האחרונה עברה הרשת שינוי אסטרטגי וכיום היא מציעה את העיצובים החדשניים ביותר בעולם הבית. יחד עם זאת, בעולם הצרכני והתקשורתי בו אנו חיים, יש צורך לשלב הצעת מכר אטרקטיבית גם במהלכים תדמיתיים. הקמפיין החדש משלב אלמנט של קריצה קריאטיבית תחת המסר של "מטר שני מתנה".