$
קצרים

אחרי שנפרדה מאבי קושניר: AIG משיקה קמפיין פרסומי חדש

חברת הביטוח משיקה קמפיין פרסומי עם שפה תקשורתית חדשה בהשקעה של 3.5 מיליון שקל. במסגרת המהלך יוענק חודש מתנה בביטוח המקיף לרכב

כתב כלכליסט 14:5613.05.12

חברת הביטוח AIG ישראל, שנפרדה מהפרזנטו אבי קושניר, משיקה קמפיין פרסומי חדש בהשקעה של 3.5 מיליון שקל, אשר במסגרתו תעניק למצטרפים חדשים חודש מתנה ברכישת הביטוח המקיף לרכב.

 

המהלך הפרסומי חושף את השפה התקשורתית החדשה של AIG שגובשה בחודשים האחרונים, תחת הקונספט ש"הכל

בקונטרול". החשיבה והניתוח של המהלך נעשו בעזרת ובשיתוף קבוצת אדלר חומסקי, ואילו המהלך הפרסומי היה באמצעות משרד הפרסום LEAD.

 

בסרטון הטלוויזיה נראה מבוטח של AIG שחווה אירוע ביטוחי מופרך ומוזר, אשר נחשף בהדרגה במהלך הסרט. למרות השתלשלות האירועים המבוטח שומר על שלוות נפש, ומסביר שתודות לטיפול המהיר והמקצועי של AIG אין מה לדאוג כי "הכל בקונטרול".

 

מיכל רביב, סמנכ"ל השיווק בחברת הביטוח AIG ישראל: "הקונספט הפרסומי החדש ממחיש באופן קריאטיבי, חכם ומלא הומור את תחושת הביטחון והשקט הנפשי שחווים מבוטחי AIG ברגע האמת הודות לסטנדרט השירות והמקצועיות שלנו".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x