תקציב הפרסום של מיני ישראל חוזר לציבלין תקשורת צעירים
התקציב מוערך ב-3 מיליון שקל. המנכ"ל: "מיני ישראל הוא הרבה יותר מאטרקציה"
לאחר שנתיים של נדידה בין משרדים, חוזר תקציב הפרסום של פארק מיני ישראל, המוערך ב-3 מליון שקל, למשרד הפרסום "ציבלין תקשורת לצעירים" מקבוצת אדלר חומסקי.
ציבלין טיפלו במיני ישראל במשך ארבע שנים במהלכם יזמו והובילו את מהלך מיני ממשלת ישראל, הקמת דגם בית האח הגדול,
אורן ציבלין, מנכ"ל "ציבלין תקשורת לצעירים": "מיני ישראל הוא הרבה יותר מאטרקציה. הוא בבואה אמיתית של ישראל, ואנחנו מאוד אוהבים את הפארק ואת האנשים שמובילים אותו. אין כמו לחזור הביתה, ואנחנו חוזרים מלאי אנרגיות. התקציב יטופל במחלקת האטרקציות החדשה של המשרד, שהיא התפתחות טבעית לריכוז המומחיות שלנו, למקומות בילוי משפחתיים".