תקציב הפרסום של קולנוע לב עבר לציבלין
התקציב טופל בארבע שנים האחרונות ב-LEAD, גם הוא מקבוצת אדלר. היקף התקציב עמד על 10 מיליון שקל ב-2011
תקציב הפרסום של קולנוע לב עבר למשרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים מקבוצת אדלר חומסקי. התקציב טופל בארבע שנים האחרונות ב-LEAD, גם הוא מקבוצת אדלר. היקף התקציב עמד על 10 מיליון שקל ב-2011.
לאחרונה בחנו בקולנוע לב את העברת התקציב ופנו בין השאר לקבל הצעה ממשרד הפרסום מקאן אריקסון.
תחום הקולנוע לא זר לציבלין מאחר שהוא מטפל גם בתקציב הפרסום של גלובוס גרופ שעמד על 28 מיליון שקל ב-2011 על פי נתוני יפעת בקרת פרסום. בנוסף הוא גם טיפל בעבר בפרסום של אחד מסרטי לב.
רשת בתי קולנוע לב מתמקדת בסרטי איכות מרחבי העולם ופחות בשוברי קופות. הרשת מונה 7 בתי קולנוע ברחבי הארץ.