$
פרסום ושיווק

הנקל משקיעה 3 מיליון שקל ברענון המותג סוד

מותג חומרי הניקוי יקבל תמיכה שיווקית ופרסומית, אחרי חמש שנים בהן השקיעה החברה בעיקר במותג היוקרתי יותר פרסיל; בחברה מצפים להגדיל את נתח השוק של סוד בכל קטגוריה ב-10% בתוך שנה

אורנה יפת 16:3301.05.12

אחרי חמש שנים בהן לא נתמך שיווקית ופרסומית, משקיעה חברת הנקל 3 מיליון שקל במותג טיפוח הבית, סוד. הטיפול בסוד לא מנותק מהקונטקסט החברתי, שכן הוא מותג האמצע של החברה ומשווק במחירים נוחים, לעומת פרסיל הנחשב למותג יקר יותר ומשווק ברמת המחירים של אריאל מבית פרוקטר אנד גמבל.

בשנים האחרונות תמכה הנקל בעיקר במותג הכביסה פרסיל ומדיח הכלים סומט.

 

המותג סוד מעורך ב-80 מיליון שקל במחירי צרכן ופועל בקטגוריות אבקות וג'ל כביסה, מרככי כביסה, נוזל כלים ונוזל לרצפות. הנקל משיקה סדרות חדשות תחת המותג עם פיתוחים טכנולוגיים בלעדיים. הנראות של המוצרים תתרענן והסלוגן של המותג יהיה "הסוד הוא בניחוח". בחברה מצפים להגדיל את נתח השוק של המותג בכל אחת מהקטגוריות ב-10% בתוך שנה. את הקמפיין תוביל נעמה קיסרי מהתוכנית הישרדות.

 

בתוך כך, מחליפה הנקל את נוזל הרצפות הישן שלה בנוזל עם נוסחה חדשה ומייקרת את מחירו ב-8 שקלים. בעוד המוצר הישן נמכר ב-10 שקלים לבקבוק של 2 ליטר, המוצר החדש יימכר ב-18 שקל. לדברי ישראלי, "אנחנו מוותרים על המשחק במחיר העממי וממצבים את סוד לניקוי רצפות גבוה יותר - כמו המותג רצפז שנמכר ב-18 שקל". המותג פוליויקס הוא המותג היקר ביותר בקטגוריה ונמכר ב-22-24 שקל.

 

דני שרף, נשיא הנקל סוד, אמר כי "החברה לא מעלה מחירים ואין לה כרגע תוכניות כאלה - מלבד התייקרות נוזל הרצפה שהוחלף במוצר חדש יקר יותר. בכל יתר המוצרים המחיר לא השתנה ובחודשיים הראשונים הם יהיו במחירי השקה הנמוכים בכ-10% בממוצע ממחירם הרגיל".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x