הכללית עולה בקמפיין חדש למאבק בהשמנה בקרב ילדים
יכלול פרסום בטלוויזיה ועיתונות, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, תחת המסר "לחיות בריא זה משחק ילדים". היקף הקמפיין 1.8 מיליון שקל
שירותי בריאות כללית עולה החל ממחר (ב') במהלך פרסומי נרחב למאבק בתופעת ההשמנה בקרב ילדים. הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה ועיתונות, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, תחת המסר "לחיות בריא זה משחק ילדים". היקף הקמפיין 1.8 מיליון שקל.
הקונספט של הקמפיין הוא משחק מחשב
לדברי אירית פורז, דיאטנית ראשית שירותי בריאות כללית, "בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה מדאיגה בשיעורי ההשמנה בקרב ילדים ובני נוער. נתונים מלמדים כי ישראל ממוקמת במקום ה-7 מבין מדינות ה-OECD בהשמנת ילדים ובני נוער. בנוסף, מחקר שנערך לאחרונה בכללית העלה כי 9% מהמתבגרים סובלים מהשמנת יתר וכי שיעור ההשמנה בקרב ילדים ובני נוער מהשכבה סוציו-אקונומית הנמוכה גבוהים ב-34% משיעור מהשכבה החזקה".