$
קצרים

הכללית עולה בקמפיין חדש למאבק בהשמנה בקרב ילדים

יכלול פרסום בטלוויזיה ועיתונות, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, תחת המסר "לחיות בריא זה משחק ילדים". היקף הקמפיין 1.8 מיליון שקל

כתב כלכליסט 14:1429.04.12

שירותי בריאות כללית עולה החל ממחר (ב') במהלך פרסומי נרחב למאבק בתופעת ההשמנה בקרב ילדים. הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה ועיתונות, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, תחת המסר "לחיות בריא זה משחק ילדים". היקף הקמפיין 1.8 מיליון שקל.

 

הקונספט של הקמפיין הוא משחק מחשב

לילדים שבו 'חמודי' צובר נקודות על ידי איסוף מזונות בריאים וביצוע פעולות שונות בהתאם לשש המלצות פשוטות לניהול אורח חיים בריא. הקמפיין באינטרנט, באמצעות משרד האינטראקטיב, "טוויסטד" מזמין את ההורים והילדים לשחק במשחק המחשב - כמו בסרטון הטלוויזיה – שממתין להם במיני-סייט ייעודי לקמפיין הנמצא באתר הכללית ומכיל מידע עשיר ורחב בנושא.

 

לדברי אירית פורז, דיאטנית ראשית שירותי בריאות כללית, "בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה מדאיגה בשיעורי ההשמנה בקרב ילדים ובני נוער. נתונים מלמדים כי ישראל ממוקמת במקום ה-7 מבין מדינות ה-OECD בהשמנת ילדים ובני נוער. בנוסף, מחקר שנערך לאחרונה בכללית העלה כי 9% מהמתבגרים סובלים מהשמנת יתר וכי שיעור ההשמנה בקרב ילדים ובני נוער מהשכבה סוציו-אקונומית הנמוכה גבוהים ב-34% משיעור מהשכבה החזקה".

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x