$
קצרים

קמפיין המוקשים של ארועטי ברמן GPS ומדיהקום זכה בפרס בפסטיבל המדיה בשוויץ

היוזמה לקמפיין התעוררה בעקבות פציעתו של הילד דניאל יובל בן ה-12 שעלה על מוקש לפני כשנתיים ברמת הגולן. במסגרת הקמפיין פיזרו יוצריו שלטי "זהירות מוקשים" ליד גללי צואה (אמיתיים ומפלסטיק) בשדרות רוטשילד בת"א והצליחו לעורר הד ציבורי רב

כתב כלכליסט 14:1318.04.12

פרס בינלאומי לקמפיין ישראלי: אחרי שפיזרו גללי צואת כלבים בשדרות רוטשילד בתל אביב, קוטף משרד הפרסום ארועטי-ברמן GPS פרס יוקרתי בפסטיבל המדיה הבינלאומי במונטריי, שוויץ.

 

הקמפיין, שנערך עבור הקואליציה לישראל נקיה ממוקשים, בשיתוף חברת המדיה "מדיהקום", זכה אתמול

בפרס הקמפיין החוויתי (Best Experiential Campaign) ובציון לשבח בקטגוריית השירות לציבור.

 

היוזמה לקמפיין התעוררה בעקבות פציעתו של הילד דניאל יובל בן ה-12 אשר עלה על מוקש לפני כשנתיים ברמת הגולן. במסגרת הקמפיין פיזרו יוצריו שלטי "זהירות מוקשים" ליד גללי צואה (אמיתיים ומפלסטיק) בשדרות רוטשילד בת"א והצליחו בעקבות כך לעורר הד ציבורי רב.

 

במקביל התגייס לפעילות דניאל יובל בעצמו וקרא לציבור לחתום על עצומה הקוראת לפינוי שדות המוקשים הפזורים לאורך גבולות ישראל.

 

הפעילות הצליחה מעל המצופה והביאה למודעות רחבה בקרב הציבור לנושא של שדות המוקשים והסכנות הטמונות בהם. זמן קצר לאחר עלייתו של הקמפיין, אף הועברה החלטה בכנסת שהקצתה תקציב משמעותי לסילוק חלק ניכר מתוך מיליון המוקשים הטמונים היום בשטח המדינה.

 

פסטיבל המדיה הבינלאומי במונטריי שוויץ, נחשב לתחרות המובילה בעולם בתחום המדיה. לצד הקמפיין הישראלי התמודדו בתחרות גם קמפיינים של מותגים מובילים כמו קוקה קולה ומקדונלד'ס. התחרות שמה דגש על שימוש מקורי ויצירתי במדיה.

 

 

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x