סרטון של רשת פתאל: "מנהל מלון בטורקיה" מתוסכל מהעדרם של הישראלים
הרשת מעלה היום את הקמפיין למלון U קורל ביץ' באילת שמושק מחדש בקונספט "הכל כלול", בדומה לנופשונים במלונות בטורקיה
לקראת הקיץ: רשת מלונות פתאל מעלה היום (ב') בטלוויזיה קמפיין למלון U קורל ביץ' באילת שמושק מחדש בקונספט "הכל כלול", בדומה לנופשונים במלונות בטורקיה. בסרטון מוצג בצורה הומוריסטית מנהל מלון בטורקיה המתוסכל מכך שהישראלים נוטשים אותו בעקבות השקת קונספט מתחרה באילת.
לצפייה
את מנהל המלון משחק שחקן-זמר מטורקיה בשם מייקל חלפי שאף כתב את מילות השיר לסרטון.
עלות הקמפיין באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA עומדת על 2.5 מליון שקל.
רשת פתאל נפרדה השנה מהזיכיון העולמי של קלאב מד לטובת מותג עצמאי אשר פותח עבור מלון קורל ביץ' באילת. לצד הקונספט החדש, השקיעה הרשת מעל ל- 20 מליון שקל בשיפוץ ושדרוג המלון, הנמצא בבעלות עופר נכסים.