ראובני פרידן יטפל בתקציב הפרסום של שברולט
לצורך כך ויתר על תקציב מותג הרכב סיטרואן שעבר לטיפולו לפני פחות משנה. ב-2011 עמד היקף התקציב של שברולט על 6.2 מיליון דולר
תזוזות בענף הרכב: משרד הפרסום ראובני פרידן IPG קיבל לידיו את תקציב הפרסום של מותג הרכב שברולט מקבוצת UMI. זאת בהמשך לזכייתה של קבוצת IPG העולמית בתקציב שברולט העולמית.
ראובני פרידן ויתר לצורך העניין על תקציב מותג הרכב סיטרואן שעבר לטיפולו לפני פחות משנה מזרמון
ב-2011 עמד היקף התקציב של שברולט על 6.2 מיליון דולר, לעומת תקציב סיטרואן שעמד על 2.7 מיליון דולר, על פי נתוני יפעת בקרת פרסום.
תקציב שברולט טופל בשנים האחרונות במשרד פובליסיס גלר נסיס. על מערך הפרסום של UMI נמנה גם המשרד דובצקי-זקס-אוברוצקי.
ירון גורטלר, סמנכ"ל השיווק של UMI ציין היום כי "המותג שברולט עומד בפני שנה מעניינת ומלאת חידושים. אני בטוח שיחד עם ראובני פרידן IPG וכחלק ממערך הפרסום הגלובלי של שברולט, נדע להמשיך ולהצעיד את המותג שברולט למקומות חדשים ומלהיבים. אני משוכנע שהמהפיכה שעובר המותג בעולם בשנים האחרונות תוסיף לבוא לידי ביטוי בשוק המקומי".