החרם נמשך: רמי לוי לא מחזיר את פמפרס
פרוקטר אנד גמבל מנסה למזער את הנזק שנגרם מהסכסוך עם רמי לוי בכך שהיא מציעה לרשתות השיווק המתחרות לקבל את תקציב המבצעים של לוי
רשתות השיווק לא מהססות לעשות שרירים ולהתעמת גם עם המותגים המובילים. כפי שנחשף ב"כלכליסט", רשת רמי לוי שיווק השקמה הורידה לפני יותר מחודש את מותג החיתולים פמפרס, שמיובא על ידי חברת מוצרי הצריכה פרוקטר אנד גמבל. זאת, לאחר שהאחרונה סירבה לדרישת רמי לוי להוריד את המחיר
בשבועיים האחרונים נערכו שתי פגישות בין הצדדים שלא הובילו לסיום הסכסוך המסחרי. "הם נתנו לי הצעות מחיר שלא התאימו לי, ולכן לא הסכמתי להחזיר את המוצר למדפים", הסביר לוי.
פרוקטר אנד גמבל מנסה למזער את הנזק שנגרם מהסכסוך עם רמי לוי בכך שהיא מציעה לרשתות השיווק המתחרות לקבל את תקציב המבצעים של לוי. קמעונאי בכיר אמר ל"כלכליסט" כי "אם המתחרות היו משלבות ידיים עם לוי ומחרימות את פמפרס, פרוקטר היתה מורידה את המחיר וזה היה תורם לכולן. אבל ברגע שיש סכסוך עם שחקן אחד, המתחרות האחרות מנצלות את זה לטובתן".