דני יעקובוביץ’ ושני גרשי ינהלו את הקריאייטיב בגיתם BBDO
השניים יחליפו את סמנכ"ל הקריאייטיב גיא בר שהודיע לאחרונה על פרישתו
11:3619.03.12
מיכל המאירי, מנכ"לית משרד הפרסום גיתם BBDO הודיעה היום כי דני יעקובוביץ ושני גרשי, ינהלו במשותף את מחלקת הקריאייטיב של המשרד. השניים יחליפו את סמנכ"ל הקריאייטיב גיא בר שהודיע לאחרונה על פרישתו.
הצטרף לגיתם ובשנה האחרונה מכהן כסמנכ"ל קריאייטיב. בתחילת דרכו עבד בשלמור אבנון עמיחי, ולאחר מכן חמש שנים ביהושע TBWA, מהן שנתיים כמנהל קריאייטיב. בגיתם הוא חתום על קמפיינים שנעשו לסלקום, קלינקס, ניקול ועוד.
יעקובוביץ (39) החל את דרכו בענף הפרסום לפני 14 שנה. לפני כ-5 שנים
גרשי (35) החל את דרכו לפני 8 שנים באדלר חומסקי, הוא הצטרף לגיתם לפני שנה ומכהן כסמנכ"ל קריאייטיב. הוא חתום בין השאר על קמפיינים שנעשו בגיתם לריגלי ולחיש גד.
מיכל המאירי מסרה: "דני ושני הם מאנשי הקריאייטיב המוכשרים בענף, החתומים על קמפיינים בולטים. כמאמינה גדולה כי חלק ממחויבותי הניהוליות הן לאפשר לעובדיי לצמוח ולהגדיר את אופק הקידום שלהם בתוך גיתם, היה זה טבעי למנות את דני ושני למנהלים משותפים במחלקת הקריאייטיב של המשרד. אני בטוחה שיכולתם הניהולית והקריאייטיבית תבוא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר ותמשיך להצעיד את גיתם למצוינות קריאייטיבית".