$
פרסום ושיווק

קו אופ ישראל תנסה להפוך את הסניפים שלה ל"מרכזי חיים שכונתיים"

הרשת הודיעה על מיתוג מחדש שבמסגרתו תיקרא מיסטר זול בשם "קואופ שופ". במהלך 2012 ייפתחו שלושה סניפים חדשים

גיל קליאן 16:0613.03.12

אחרי חשדות לאי סדרים כספיים, הימור כושל על רשת דיסקאונט, התייעלות ופיטורי מאות עובדים – מנסה האגודה השיתופית קו אופ ישראל לצאת לדרך חדשה. האגודה הודיעה היום (ג') על כל פרטי הליך המיתוג מחדש של רשת מיסטר זול תחת השם "קואופ שופ".

 

הליך זה ידגיש את היתרונות

של הפעילות תחת אגודה שיתופית, וינסה לשכנע את הצרכנים להגיע לחנויות תוך העמקת הקשר עם הקהילה והשכונות שבהן פועלות חנויות הרשת. כמו כן יכלול המהלך כינוס מותגים.

 

כיום מפעילה האגודה חנויות תחת השמות מיסטר זול, ממן, זול בשפע והפינה הישראלית. לאחר השלמת המהלך ימותגו החנויות תחת קואופ שופ או קואופ שופ אקסטרה לחנויות הגדולות. שלוש חנויות הפינה הישראלית לא ישנו את מיתוגן לעת עתה.

 

 

האגודה מונה כיום 13 אלף חברים, כאשר חברי האגודה מקבלים הנחות של 6% על הקניות שלהם ברשת. מדובר בקהל קטן שקשה לבסס עליו פעילות של קמעונאות מזון. לשם השוואה, סניף גדול של רשת דיסקאונט מצליח למשוך כ-50 אלף לקוחות בחודש.

 

 

לדברי עופר פיינשטיין, מנכ"ל קו אופ ישראל: "שנת 2012 הוכרזה על ידי עצרת האו"ם כשנת הקואופרציה העולמית. קו אופ כקואופרציה הצרכנית הגדולה בישראל תעמיק את הקשר עם הקהילה תוך מעורבות ושילוב בתוך סביבת המגורים של הצרכנים. כל הסניפים יעברו מיתוג ושדרוג במהלך השנה ויחזרו לתפקודם הקודם כמרכזי חיים שכונתיים בסביבת המגורים. סניפי רשת "קו אופ שופ" ישמשו כ- ONE STOP SHOP לכל צרכי משק הבית בשכונה. הצרכן יקבל חווית קניה הכוללת התייחסות לצרכיו האישיים, המשפחתיים והקהילתיים וזאת בתוספת מבצעי עומק על כ-300 מוצרים שימכרו מדי חודש במחירים המתחרים במחירי דיסקאונט. המטרה היא להעניק לצרכן חווית קנייה נוחה, נעימה ומשתלמת בתוך סביבת המגורים שלו".

 

 

במהלך 2012 ייפתחו שלושה סניפים חדשים תחת "קואופ שופ" בהשקעה של 15 מיליון שקל. הסניפים יוקמו במוצא, בעפולה ובכרמל בחיפה. הקצב המתוכנן להתרחבות הרשת הוא סניף חדש כל רבעון.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x