$
פרסום ושיווק

מותג הבישום קנזו חוזר להיות משווק בישראל

ל"כלכליסט" נודע כי אחרי היעדרות של שנה, ולקראת חג הפסח, יושקו בישראל חמש סדרות של בושם קנזו: שלוש לנשים ושתיים לגברים

אורנה יפת 09:1408.03.12

לאחר שנעדר בשנה האחרונה מהמדפים, בושם קנזו חוזר לישראל. ל"כלכליסט" נודע כי חברת אלפא קוסמטיקה קיבלה את הזיכיון לשיווק המותג שבבעלות תאגיד מוצרי היוקרה הגדול בעולם, LVMH. בעבר שווק קנזו על ידי לילית קוסמטיקה.

 

בעשור האחרון דורג קנזו כאחד מעשרת הבשמים הנמכרים

ביותר בעולם. אלפא קוסמטיקה, המשווקת גם את הבשמים שאנל, ג'יבנשי, אליזבת ארדן, ז'אן פיובר, ניוואה ועוד - תשיק בישראל חמש סדרות של בושם קנזו: שלוש לנשים ושתיים לגברים. בישראל, כמו בעולם, יושק הבושם KenzoTag, שיצטרף לבושם הקלאסי Flower by Kenzo. היבואנית תשקיע 2 מיליון שקל בשיווק המחודש. היום יושק הקמפיין הפרסומי, שיכלול תחילה שלטי חוצות ובעוד כשבוע וחצי יתרחב גם לטלוויזיה ולעיתונות.

 

הבושם ישווק בישראל במחירים בטווח של 330–750 שקל, תלוי בנפח האריזה. השיווק נעשה לקראת חג הפסח, תקופה המאופיינת במבצעים עמוקים בתחום הבישום.

 

לדברי רונן שמיר, מנכ"ל אלפא קוסמטיקה, "במהלך ההשקה, הבושם יימכר בהנחה של עד 40%". שמיר אינו מעריך כי המחאות הצרכניות יפגעו במכירות הבושם לחג, מכיוון שלטענתו "מחירי הבשמים בישראל נמוכים משמעותית מהמחירים המקובלים באירופה".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x