$
פרסום ושיווק

הצלחה למותג הצבע של הום סנטר

המותג הפרטי של הרשת בתחום הצבעים הגיע לנתח שוק של 20%. הרשת מקשה את תנאי האשראי לספקים

גיל קליאן 09:0707.03.12

המותג הפרטי של הום סנטר בתחום הצבע הגיע לנתח שוק של כ־20% בקטגוריה, כך עולה מנתונים שהגיעו לידי "כלכליסט". ההערכות בשוק הן שהמותג הפרטי של רשת "עשה זאת בעצמך" צמח בעיקר על חשבון המותגים הזולים יותר - ובמיוחד מוצרי יעקובי, שכמעט כולם ירדו ממדפי הרשת. מובילת השוק בתחום

הצבעים היא טמבור.

 

השקת המותג הפרטי נעשתה במסגרת מאמציה של הום סנטר לשיפור הרווחיות. כחלק ממהלכים אלה פנתה באחרונה הום סנטר לכמה ספקים והודיעה להם על שינוי מועד תשלום האשראי - לשוטף פלוס 150 יום, מהלך שמרע את מצבם.

 

אחד הספקים אמר ל"כלכליסט" כי "מרגישים אווירה של לחץ בהום סנטר לשיפור התוצאות. נראה שמזג האוויר הגשום החליש את המכירות שלהם, והם מתאמצים לשפר את הביצועים על חשבוננו".

 

כך או כך, מצבה של הום סנטר עדיין טוב יחסית למתחרתה אייס, שהגיעה להקפאת הליכים ושנמצאת כיום בהליכי מכירה לחברת אלקטרה. עד סוף השבוע עתיד הממונה על הגבלים עסקיים להחליט אם לאשר את המיזוג בין אייס לאלקטרה.

 

מהום סנטר נמסר בתגובה: "אכן הרשת פועלת לשיפור ולהשוואה בתנאי הסחר מול הספקים בהתאם למעמדה בשוק. מכירות הרשת בחודש פברואר היו זהות למכירות בפברואר בשנה הקודמת, למרות תנאי מזג האוויר הקשים שהשפיעו על כל השוק.לגבי מותג הצבע הפרטי, שיעורי החדירה שלו הנם מעל ל־20%".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x