קו־אופ נפרדת מהשם מיסטר זול
המותג ריכז את עיקר הפעילות הקמעונאית של קו־אופ - 46 מתוך 56 סניפי הרשת
אחרי חילופי המנכ"ל וההנהלה, קו־אופ ישראל ממתגת מחדש את פעילות הקמעונאות שלה שפעלה עד כה תחת המותג מיסטר זול. מדובר בזעזוע נוסף שעובר על האגודה השיתופית הוותיקה, שבחודשים האחרונים התגלו בה חשדות לאי־סדרים כספיים. אותם חשדות הובילו לפרישות של בכירים - לרבות המנכ"ל; למכירה
מיסטר זול היתה כאמור עיקר פעילות הקמעונאות של האגודה. מיקומי הסניפים (בתוך השכונות) וגודלם חייבו את החברה למצב את הרשת כשכונתית. קו־אופ ישראל גם ניסתה לחדור לשוק הדיסקאונט עם רכישת חנויות ממן, אך עקב שורת כשלים ניהוליים המהלך נכשל, כאמור.
כעת נראה כי האגודה תתמקד בהדגשת היתרונות שלה כרשת שכונתית, כלומר תיתן דגש על נוחות ועל שירות; ולא מן הנמנע כי תנסה לנצל את עובדת היותה אגודה שיתופית כדי לייחד אותה לעומת המתחרים. בכוונת האגודה להרחיב את פריסת הסניפים שלה.
מעניין להזכיר כי עם הסיכום על מכירת ממן (עסקה שטרם הושלמה, לאחר שהממונה על הגבלים עסקיים לא אישר מכירת שני סניפים לרבוע כחול), הצהירו בקו־אופ כי יחזרו להתמקד ברשת מיסטר זול. רמי מנדל, המנכ"ל הקודם של הרשת, אמר אז כי "בכוונתנו להגדיל את פעילותה של החברה בחמש השנים הקרובות ב־20% לפחות".
כיום חברים באגודה השיתופית כ־13 אלף בעלי מניות, ומספרם הולך וגדל עם פתיחת ההצטרפות לבני משפחה. חברי האגודה זוכים להנחות בעת ביצוע רכישות ברשת.
מהרשת לא נמסרה תגובה לדברים.