גיתם BBDO יטפל בתקציב הפרסום של "אופן גלרי"
היקף התקציב יעמוד על 3 מיליון שקל ב-2012. הפרסום טופל עד עתה בסטודיו עצמאי
משרד הפרסום גיתם BBDO קיבל את תקציב הפרסום של חברת הדלתות "אופן גלרי". היקף התקציב יעמוד על 3 מיליון שקל ב-2012.
הפרסום טופל עד עתה בסטודיו עצמאי אולם כעת החליטה הנהלת הרשת לרענן את מערך התקשורת השיווקית לצורך חיזוק אחיזתה בשוק דלתות הפנים והגדלת נתחי השוק בתחום דלתות הבטחון.
אופן גלרי הינה חברה בת של של קונצרן Masonite העולמית. אולם התצוגה הראשון של החברה נפתח במושב רשפון שבשרון וכיום מפעילה החברה שישה אולמות תצוגה נוספים ברחבי הארץ.