אדלר חומסקי נבחר כמשרד הפרסום החדש של ישרוטל
במהלך כ-20 השנים האחרונות עבדה הרשת עם משרד JWT ישראל. תקציב הפרסום של החברה בשנת 2011 עמד על כ-10 מיליון שקל וכלל פרסום בטלוויזיה, בעיתונות, באינטרנט וברדיו
רשת מלונות ישרוטל הכריזה היום (ג') על אדלר חומסקי כמשרד הפרסום החדש עמו תעבוד. ההחלטה נעשתה בתום מכרז שקיימה החברה בחודשים האחרונים לבחירת משרד פרסום חדש, שכלל מצגות טלוויזיה, פרינט וניו-מדיה. במהלך כ-20 השנים האחרונות עבדה הרשת עם משרד JWT ישראל. תקציב הפרסום של החברה
"אנו מאופיינים כרשת מובילה, איכותית, חדשנית ועדכנית, איכותית; והחלטנו שאדלר-חומסקי הוא משרד הפרסום שישקף ערכים ומאפיינים אלו בצורה הטובה ביותר", מסר ליאור רביב, מנכ"ל חברת ישרוטל.
רביב הוסיף כי התוכנית השיווקית של ישראל לשנה הקרובה צפויה להתמקד במותג מלונות היוקרה של הרשת, Isrotel Exclusive Collection, במותג "עולם החחויות של ישרוטל" ובפתיחה מחודשת של מלון ישרוטל ספורט קלאב באילת ושל ישרוטל גנים בים המלח - שבשדרוגם מושקעים בימים אלה כ-60 מיליון שקל.