$
פרסום ושיווק

מותגי הג'ינס בכוננות ספיגה

מי שעלולים להיפגע בעיקר מכניסת המותג הם ליווייס, דיזל, קרוקר, לי קופר, TNT ומותגי הגלישה

אורנה יפת 08:1817.01.12

אמריקן איגל מציע אופנת קז'ואל בעיקר לצעירים בגילי 15–25. המותג מתמחה בעיצוב ג'ינסים, חולצות אופנתיות ואקססוריז במחירים אטרקטיביים.

 

מי שעלולים להיפגע בעיקר מכניסת המותג הם ליווייס, דיזל, קרוקר, לי קופר, TNT ומותגי הגלישה. גם קסטרו וגאפ, הנמצאות במעגל הסיכון המרוחק יותר, עלולות להיפגע במכירות הג'ינסים. פוקס עלולה אף היא להיפגע במעט אף שחזרה לשווק מוצרי בייסיק. נאוטיקה וטומי הילפיגר עלולות לספוג במכירת החולצות לגברים. ההערכה היא כי דווקא הרשתות הבינלאומיות כ־Forever 21 ו־H&M ייפגעו פחות כיוון שהן מוכרות מוצרים זולים ופחות איכותיים.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x