איקאה עולה עם קמפיין חורף בהיקף של כ- 2.5 מיליון שקל
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום אזימוט יעלה תחת המותג הקבוע "IKEA SALE"
איקאה ישראל עולה לאוויר בקמפיין לרגל סייל החורף המסורתי שיחל מחר. היקף הקמפיין כ- 2.5 מיליון שקל והוא יעלה תחת המותג הקבוע "IKEA SALE".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אזימוט, כולל סרטון בטלוויזיה, אינטרנט, עיתונות, מסכי חוצות, רדיו, סינמה סיטי ושילוט חוצות למשך כשלושה שבועות .הקמפיין יעלה גם במגזרים השונים : ערבי, רוסי וחרדי דתי.