השחקן אלי גורנשטיין יככב בקמפיין של קבוצת הילוך שישי
הקמפיין, בעלות של כ-2 מיליון שקל, יעלה באמצעות משרד הפרסום "הביליינים"
13:4101.01.12
השחקן אלי גורנשטיין יככב בקמפיין של קבוצת מרכזי השירות והמכירה לרכב "הילוך שישי" לשנת 2012.
ברכב.
הקמפיין אשר יעלה באמצעות משרד הפרסום "הביליינים" בעלות של כ- 2 מיליון שקל בהשראת הסרט "חזרה לעתיד", יציג את גורנשטיין כפרופסור המומחה המסביר על חשיבות הטיפול המקצועי
פאני הורוביץ מנהלת השיווק של קבוצת הילוך שישי: "מטרת הקמפיין החדש היא לעורר את המודעות לתרומתו של הטיפול ברכב בקבוצת הילוך שישי, להעלאת ערך הרכב".
קבוצת הילוך שישי הוקמה ב- 1955 ע"י שמוליק בורג ובובי הורוביץ ומורשית ע" היבואנים לייצג 10 מותגי רכב שונים: ניסאן, יונדאי, טויוטה, מיצובישי, סיטרואן, סובארו, סוזוקי, פיג'ו, פיאט ורנו. כיום, קבוצת הילוך שישי כוללת שבעה מרכזי שירות לרכב המובילים באזור המרכז ומספקת מענה כולל ללקוח בתחום הרכב- החל מרכישת רכב, מכירת אביזרים לרכב וכולל טיפול ברכב, שירות אישי ללקוח, טרייד-אין ושירותי ליסינג.