$
קצרים

מותג התכשיטים פנדורה יוצא בקמפיין פרסום

הקמפיין, יכלול מודעות פרסום בעיתונות, פעילות מגזרית וסדרת 8 שלטי חוצות ענקיים. סך כל ההשקעה בקמפיין - כ-600 אלף שקל

כתב כלכליסט 14:4021.12.11

פנדורה, חברת התכשיטים הדנית, יוצאת בפעילות שיווקית, ובקמפיין ייחודי לקראת השנה החדשה.

 

הקמפיין, תחת הכותרת "בואי לבחור את ה-CHARM שלך", יכלול מודעות פרסום בעיתונות הכתובה, במגזינים המובילים בעיתונות המגזרית, באינטרנט, וכן בשילוט חוצות. במסגרת זו הוצבו גם 8 שלטי
חוצות ענקיים בדרך איילון, צומת גלילות והרצליה, צומת הכפר הירוק, רעננה וצומת אלוף שדה. סך כל ההשקעה בקמפיין - כ- 600 אלף שקל.

 

מיה מילצקי, מנהלת השיווק של המותג ציינה כי: "אנו גאים להשיק את קמפיין הפרסום הגדול ביותר של PANDORA עד כה. בימים אלה אנו מסכמים שנת פעילות ראשונה של המותג. שנת פעילות רוויה ומספקת, במסגרתה פתחנו 5 חנויות קונספט, בנוסף לשתי חנויות Shop In Shop".

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x