המירוץ לקמפיין: חן שילוני ובעלה יפרסמו מותג בגדי ספורט
יוצאי "המירוץ למיליון" נבחרו להוביל את הקמפיין למותג EXT מבית רשת H&O. עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-200 אלף שקל
חן שילוני ואלון אפל, זוג גם בחיים, יובילו לראשונה ביחד קמפיין וישמשו כפרזנטורים של המותג EXT מבית H&O, לעונת 2012. עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-200 אלף שקל.
לצד הזוג יככב גם הטניסאי אלוף ישראל אמיר וינטראוב אשר ידגמן את קולקציית Champion של חורף 2012.
חן אשד, סמנכ"ל שיווק רשת H&O: "אנו שמחים על הבחירה בזוג חן שילוני ובעלה אלון אפל, אשר מהווים את השילוב הנכון בין היותם זוג גם בחיים לבין העיסוק בתחומי הספורט השונים. ביחד הם מובילי את הרוח הספורטיבית של הקמפיין, המשקף ערכי המותג בצורה הטובה ביותר – משפחתיות ואופנתיות במחירי VFM"