$
קצרים

קושניר ומושונוב בקמפיין חדש ל-AIG

הקמפיין באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן מוערך בכ-3 מיליון שקל. החברה מציעה חודשיים חינם ו-250 שקל בתווי קנייה לרוכשים ביטוח מקיף לרכב

כתב כלכליסט 12:3305.12.11

אבי קושניר ומוני מושונוב מככבים בקמפיין חדש של משרד הפרסום זרמון גולדמן לחברת הביטוח AIG. במסגרת הקמפין, המוערך בכ-3 מיליון שקל, תציע החברה חודשיים חינם ובנוסף 250 שקל בתווי קנייה לרוכשים ביטוח מקיף לרכב.

 

 בסרטון, קושניר והחבר "הנודניק" שלו מושונוב נפגשים

שוב, הפעם בדוכן פלאפל ברחוב סואן. מושונוב ממלא את המנה שלו בסלטים באופן מוגזם ומעוניין לשלם למוכר בתווי הקנייה שקיבל מ AIG . כמובן שזה בלתי אפשרי ובסופו של דבר התשלום נופל, כמו תמיד, על קושניר.

 

"דצמבר הוא חודש משמעותי לחלק ניכר מלקוחות ביטוח הרכב" כך אומרת מיכל רביב סמנכ"ל השיווק בחברת הביטוח AIG ישראל "כמי ששמה לנגד עינה את טובתו של הלקוח במרכז, בחרה AIG להעניק הטבה בלעדית הכוללת, בנוסף להנחה אטרקטיבית בביטוח לרכב, גם תווי קניה לשימוש במגוון רשתות"

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x