קושניר ומושונוב בקמפיין חדש ל-AIG
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן מוערך בכ-3 מיליון שקל. החברה מציעה חודשיים חינם ו-250 שקל בתווי קנייה לרוכשים ביטוח מקיף לרכב
אבי קושניר ומוני מושונוב מככבים בקמפיין חדש של משרד הפרסום זרמון גולדמן לחברת הביטוח AIG. במסגרת הקמפין, המוערך בכ-3 מיליון שקל, תציע החברה חודשיים חינם ובנוסף 250 שקל בתווי קנייה לרוכשים ביטוח מקיף לרכב.
בסרטון, קושניר והחבר "הנודניק" שלו מושונוב נפגשים
"דצמבר הוא חודש משמעותי לחלק ניכר מלקוחות ביטוח הרכב" כך אומרת מיכל רביב סמנכ"ל השיווק בחברת הביטוח AIG ישראל "כמי ששמה לנגד עינה את טובתו של הלקוח במרכז, בחרה AIG להעניק הטבה בלעדית הכוללת, בנוסף להנחה אטרקטיבית בביטוח לרכב, גם תווי קניה לשימוש במגוון רשתות"