אתר האינטרנט Panet משיק קמפיין פרסום טלוויזיוני
הקמפיין יעלה בזכיינית קשת לרגל חציית חצי מיליון החברים בפייסבוק. עלות הקמפיין מוערכת בכמיליון שקל
11:2414.11.11
אתר האינטרנט הפופולארי ביותר בקרב האוכלוסייה הערבית בישראל, Panet, מקבוצת עיתון פנורמה, משיק קמפיין טלוויזיוני שיפורסם בימי השידור של הזכיינית קשת.
הקמפיין, תחת הכותרת "אינטרנט במגזר הערבי זה פאנט" מציין הן את חציית חצי מיליון החברים בפייסבוק של האתר והן את
עלות הקמפיין נאמדת בכמיליון שקל, כאשר זו אינה הפעם הראשונה שהקבוצה משקיעה בקמפיין פרסומי בערוץ 2.
לאחרונה, השיק אתר האינטרנט Panet אתר דילים ראשון מסוגו בישראל בשפה הערבית בשם 'Panet Deal' בשיתוף אתר הדילים היומיים BUY2 מקבוצת MAKO.
בסאם ג'אבר מנכ"ל קבוצת פנורמה ואתר Panet מסר: "ציוני הדרך האחרונים שרשם האתר, בהם קהילת הפייסבוק הגדולה ביותר לגוף תקשורת בישראל עם למעלה מ-500,000 חברים, מחזקים את מעמדו של האתר כגוף התקשורת המוביל בקרב האוכלוסייה הערבית בישראל".