$
קצרים

לראשונה: חברה בת של מקאן אריקסון תבצע ניהול ובקרה לקמפייני וידיאו ברשת

יוניברסל מקאן דיגיטל, מקבוצת מקאן אריקסון, רכשה מערכת "הירו מדיה" המאפשרת לנטר את כל הקמפיינים שמופיעים בארץ

כתב כלכליסט 11:4507.11.11
יוניברסל מקאן דיגיטל, חברת המדיה הדיגיטלית מקבוצת מקאן אריקסון, רכשה את מערכת הירו מדיה ובזאת הופכת לחברת המדיה הראשונה בישראל, המבצעת ניהול ובקרת קמפייני וידאו באתרי האינטרנט. מערכת ה"הירו" מאפשרת לנטר את כל הקמפיינים שמופיעים בארץ, לאגור אינפורמציה על קהל הצופים, התוכניות
שבהם הפרסומות שודרו, ניהול ואופטימיזציה און ליין של מלאי הוידיאו.

 

"אנחנו שמחים לשתף פעולה עם הירו- מדיה", אמר אמיר וייס מנכ"ל יוניברסל מקאן דיגיטל, "המערכת מאפשרת ללקוחותינו להבין בצורה טובה יותר את סביבת התוכן בה הקמפיינים שלהם מוצגים, ניהול אופטימלי של כמות החשיפות שגולש צופה וניתוח האפקטיביות. ולראשונה, נוכל להיות בשליטה מלאה על ניהול ותוצאות כל הקמפיינים שאנו מעלים לאוויר".

 

"יוניברסל מקאן דיגיטל העמידו בפנינו אתגר לא פשוט לענות על צרכי המפרסמים הישראלים ולענות על צורך אמיתי בשליטה על הקמפיינים שלהם" הסביר אריאל נפחי מנכ"ל הירו מדיה, "שילוב של כלי ניתוח, אופטימיזציה וניהול קמפיינים מאפשר שיפור מהותי באפקטיביות של הקמפיין תוך הורדת עלויות וקיצור תהליכי עבודה. אנחנו שמחים וגאים שיוניברסל מקאן דיגיטל בחרו בנו לבניית מערכת הפרסום העתידית שלהם"

 

עוד הוסיף וייס כי "וידיאו באינטרנט הינו הורטיקל הצומח ביותר בעולם הדיגיטלי ואנחנו שמחים כי יש לנו מערכת המתקדמת מסוגה בעולם"

 

תגיות מומלצות: מקאן אריקסון, יוניברסל מקאן דיגיטל, אמיר וייס, הירו מדיה,

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x