פרסום ראשון: תקציב הפרסום של טורנדו יוצא למכרז
בשנתיים האחרונות טופל התקציב בשלמור אבנון עמיחי. בחברה טוענים כי ההתרחבות העיסקית ופרישתו של גדעון עמיחי הביאו להחלטה לבחון משרדים אחרים
תקציב הפרסום של מזגני טורנדו יוצא למכרז. התקציב מטופל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי y&r.
בטורנדו מסבירים כי הסיבה לכך היא ההתרחבות העסקית, כניסה לתחום מוצרי החשמל והשקת מותג Midea, תאגיד בינלאומי למוצרי חשמל ומזגנים (היצרן של טורנדו ב-6
ב-2010 עמד תקציב הפרסום של טורנדו על 4.3 מיליון דולר וב-2011 הוא עמד עד היום על 7.1 מיליון דולר.
הסכם התקשורת בין טורנדו לשלמור מסתיים ב-11 בנובמבר, בעקבות החגים האריכה טורנדו את ההתקשרות עד סוף השנה.