ברעם פרסום מקורי תפעיל את מתקני הפרסום של עיריית תל אביב
החברה זכתה במכרז של העירייה בזיכיון למשך 5 שנים. היקף ההכנסות הצפויות מוערך ב-650 אלף שקל בשנה
חברת ברעם פרסום מקורי זכתה במכרז עיריית תל אביב להפעלת מתקני פרסום. גורמים בשוק מעריכים את היקף הכנסות הצפויות מהעיסקה ב-650 אלף שקל בשנה.
הזיכיון, שניתן ל-5 שנים, כולל 1,800 מתקני "נון סטופים" (עמודי תאורה) ברחבי תל אביב המשמשים לפרסום מסרים של העירייה ושל
ברעם נמצאת בשליטת המנכ"ל גיא ברעם. החברה משווקת ומתפעלת מעל ל-12 אלף מתקני שילוט ברחבי הארץ על גבי קירות ופיגומים, כולל נכסי רשות שדות התעופה בישראל לרבות טרמינל 3, שדות התעופה הפנים ארציים וכל מעברי הגבול היבשתיים. בנוסף, לחברה זיכיון בלעדי לפרסום במתקני רכבת ישראל ו-30 גשרים בגוש דן.