$
קצרים

הפלטפורמה להשוואת מחירי ביטוחים באופן אנונימי ברשת, עולה בקמפיין טלוויזיוני

הקמפיין המוערך בכמיליון שקל, הופק באמצעות משרד הפרסום Next-In

כתב כלכליסט 10:3916.10.11

Wobi, הפלטפורמה הראשונה בישראל להשוואת מחירי ביטוח ברשת, עולה הבוקר בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום Next-In. הקמפיין, המוערך בכמיליון שקל, יופיע על שלטי חוצות, באינטרנט ובטלוויזיה למשך השבועיים הקרובים.

 

במסגרת הקמפיין קוראת החברה לציבור הרחב לערוך השוואת

מחירים פשוטה, מהירה ואנונימית לפני בחירה ורכישה של ביטוח, ובכך לחסוך אלפי שקלים ולהימנע מתחושת ה"פראייריות" המוכרת.

 

את סרטון הפרסומת של הקמפיין, מלווה ג'ינג'ל מקורי אשר נוצר על ידי כוכב YouTube, נוי אלוש, המציג את דמותו של "סחבק פראייר", אשר באופן קבוע מרגיש מנוצל, קטן ונמחץ בידי גורמים שונים: בכביש, בתשלום דו"חות, אצל הרופא ואף בקיוסק. מטרת הקמפיין היא לשכנע את הצרכן הישראלי, המחשיב את עצמו כצרכן חכם וחוקר, להתחיל ולערוך השוואת מחירים גם בתחום הפיננסי.

 

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x