היל"ת תשקיע 15 מיליון שקל בקמפיין ההחדרה
החברה הישראלית לתקשורת מתכננת קמפיין החדרה מסיבי של שירות השיחות הבינלאומיות שתשיק בעוד כחודשיים
חברת היל"ת (החברה הישראלית לתקשורת) תשקיע 15 מיליון שקל בקמפיין החדרה מסיבי של שירות השיחות הבינלאומיות שתשיק בעוד כחודשיים. את מערך הפרסום, שינוהל בתוך החברה, יוביל סמנכ"ל השיווק רביב יצחקי, מוותיקי ענף הפרסום. יצחקי היה בעבר המשנה למנכ"ל אריאלי פובליסיס, מנכ"ל ענני
לפני כחודשיים קיבלה היל"ת רישיון ממשרד התקשורת להפעלת שירות שיחות בינלאומיות עם הקידומת 015. החברה נמצאת בבעלות משפחת שכטר, העוסקת בנדל"ן, והמנכ"ל שלה הוא יורם שכטר, שהתמנה לאחרונה ליו"ר חברת החדשות של ערוץ 10.
היקף שוק השיחות הבינלאומיות עומד על 1.5 מיליארד שקל בשנה. השחקנים המרכזיים בענף הם 013 ברק, 012 סמייל ובזק בינלאומי (014). שחקנים נוספים הם טלזר (019) ואקספון (018). מטרת היל"ת היא לנגוס בשוק באמצעות מחירים נמוכים ושקופים לציבור. לדברי רביב יצחקי, "אנחנו מקווים לפגוש את החגים הנוצריים, השנה האזרחית החדשה וחג המולד - תקופת שיא בשיחות בינלאומיות, ומקווים להעמיד מחירים תחרותיים שאי אפשר יהיה לעמוד בהם".