$
קצרים

H&O יוצאת בקמפיין למותג Carter's בעלות של כ-1.5 מיליון שקל

במסגרת הקמפיין נבחרו ילדי עובדים דיפלומטים, המשרתים בישראל, להציג את הקולקציה לעונת הסתיו-חורף

כתב כלכליסט 10:5904.10.11

רשת H&O יוצאת בקמפיין ייחודי לעונת סתיו חורף 2011-2012 במסגרתו נבחרו ילדי עובדים דיפלומטים, המשרתים בישראל, להציג את הקולקציה לעונה הקרובה של מותג אופנת התינוקות Carter's. עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-1.5 מיליון שקל.

 

הקמפיין יציג סיטואציות של ילדים בגילאים שונים

ויכלול פרסום באמצעי המדיה השונים, בהם טלביזיה, עיתונות ארצית, מגזינים, אינטרנט, מיתוג בנקודות המכירה ודיוור אישי לחברי המועדון.

 

חן אשד, סמנכ"ל השיווק: "הקמפיין לעונת החורף משלב סיטואציות אמוציונאליות של ילדים ממדינות שונות, צבעים ודתות שונים. הקמפיין שם דגש על החיבור הטבעי בין ילדים שונים ומגוונים, וכמובן על קולקציית החורף".

 

במהלך השבוע האחרון פתחה רשת H&O את החנות הראשונה של המותג Carter's בישראל, במרכז וייצמן בתל אביב. הרשת עתידה להתרחב כבר בשנה הקרובה עם מספר חנויות נוספות.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x