קסטרו יוצאת בעקבות החלומות
רשת האופנה משיקה קמפיין חדש בכיכובם של גל גדות ויונתן ווגמן. היקף ההשקעה: 4 מיליון שקל
סרט הפרסומת הופק באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן בהשקעה כוללת של כ- 4 מיליון שקל. הוא עולה למשך כשבועיים בערוצי הטלוויזיה, באינטרנט,
השיר המלווה את הקמפיין נקרא "How deep is your love" מתוך האלבום החדש של להקת האינדי הניו-יורקית The Rapture.
גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו, אמר לרגל השקת הקמפיין: "כהמשך טבעי לקמפיין הקיץ האחרון שלנו, בו קראנו לכולם לצאת לרחובות ולהפגין אהבה, החלטנו להמשיך ולחזק את המסר החברתי ולצאת בקמפיין אופטימי מלא שמחה, אהבה ותקווה הקורא לכולם לצאת בעקבות החלומות שלהם".