רונית רפאל מעלה קמפיין בהשקעה של 4 מיליון שקל
הקמפיין, שעולה באמצעות משרד הפרסום דרורי-שלומי, שם במרכזו את מגוון הטיפולים האסתטיים שפיתחה החברה
חברת הטיפולים האסתטיים רונית רפאל עולה בקמפיין חדש בהשקעה של 4 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום דרורי-שלומי.
הקמפיין שם במרכזו את מגוון הטיפולים שפיתחה רונית רפאל בישראל יחד עם הצוות המדעי שלה בראשותו של פרופסור מאיר שיניצקי ממכון ויצמן למדע וד"ר רפאל
ד''ר טובית שלומי, בעלים ויו''ר משרד הפרסום דרורי-שלומי: בהתבסס על מחקר נרחב שערכנו, גילינו כי בתחום הטיפולים האסתטיים לצרכנים חשוב בראש ובראשונה המוניטין והאיכות של המקום בו הם מטופלים והמרכזים של רונית רפאל אכן נתפסים ככאלה. לרונית רפאל ניסיון של 25 שנה בישראל וניסיון בינלאומי עשיר. בקמפיין בחרנו להעצים את התובנות האלו ולחזק את המודעות לפעילותה והצלחתה של רפאל בבירות העולם".
בישראל פועלים 6 מרכזים של החברה. את פעילותה הבינלאומית השיקה בשנת 2005 תחת שם המותג L.RAPHAEL GENEVE והיא פועלת כיום בערים כמו פריז ולונדון, משתפת פעולה עם רשת מלונות היוקרה Four seasons ומעניקה חסות לפסטיבל הסרטים הבינלאומי בקאן.