$
קצרים

שני כהן חוזרת עם פרסומת חדשה לחברת הביטוח 9 מיליון

הקמפיין, החמישי בסדרה, עולה באמצעות "גליקמן נטלר סמסונוב” והיקפו מוערך בכ-350 אלף דולר

כתב כלכליסט 14:3211.09.11

חברת הביטוח 9.000.000 מעלה סרטון פרסומת חמישי עם שני כהן באמצעות "גליקמן נטלר סמסונוב”. היקף הקמפיין מוערך בכ-350 אלף דולר.

 

לאחר שבסרטונים הקודמים , התלוננה על כל הדברים שעליהם שוקה יצטרך לוותר עקב מעבר לקוחותיו לביטוח 9.000.000 ואף קיימה מופע מחזמר, בסרטון

הנוכחי, שגם בו עוזבים לקוחות ועוברים ל- ביטוח 9.000.000, מתגייסת המזכירה המניפולטיבית לעזרתו, מארגנת יום כיף - מסיבת בריכה מושקעת.... ומנסה לשכנע לקוחות שעוזבים מדוע כדאי להם להגיע למסיבה של שוקה (שאליה אף אחד לא הגיע) ולא לביטוח 9.000.000

 

הסרטון החדש תומך במבצע מיוחד לכבוד החגים: חודש מתנה בביטוח המקיף לרכב למצטרפים חדשים ומדגיש את המסר: נמאס לכם לממן את סוכן הביטוח ? עיברו ל- 9.000.000 ליהנות מחודש מתנה ולחסוך כסף.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x