שני כהן חוזרת עם פרסומת חדשה לחברת הביטוח 9 מיליון
הקמפיין, החמישי בסדרה, עולה באמצעות "גליקמן נטלר סמסונוב” והיקפו מוערך בכ-350 אלף דולר
חברת הביטוח 9.000.000 מעלה סרטון פרסומת חמישי עם שני כהן באמצעות "גליקמן נטלר סמסונוב”. היקף הקמפיין מוערך בכ-350 אלף דולר.
לאחר שבסרטונים הקודמים , התלוננה על כל הדברים שעליהם שוקה יצטרך לוותר עקב מעבר לקוחותיו לביטוח 9.000.000 ואף קיימה מופע מחזמר, בסרטון
הסרטון החדש תומך במבצע מיוחד לכבוד החגים: חודש מתנה בביטוח המקיף לרכב למצטרפים חדשים ומדגיש את המסר: נמאס לכם לממן את סוכן הביטוח ? עיברו ל- 9.000.000 ליהנות מחודש מתנה ולחסוך כסף.