$
פרסום ושיווק

פרסום ראשון - תנובה מנסה למזער נזקים: יוצאת במבצע "קנה את השני בחצי מחיר" על עשרות מוצרים

החברה יוצאת במבצע חסימה לחרם שהכריזו עליה אגודות הסטודנטים. בין המוצרים המוצעים במסגרת המבצע סדרת היוגורטים יופלה דיאט ויפלה פרי, מאגדת שוקו קרלו בשקית, סדרת הגבינות הלבנות במותג פיראוס ועוד

אורנה יפת 18:1008.09.11

תנובה מנסה למזער נזקים ומנסה לבצע מהלך חסימה לחרם שהכריזו עליה אגודות הסטודנטים. ל"כלכליסט" נודע כי החברה יוצאת במבצע "קנה את השני בחצי מחיר" על כ- 100-140 ברקודים.

 

בין המוצרים המוצעים במסגרת המבצע: סדרת היוגורטים יופלה דיאט ויפלה פרי, מאגדת שוקו קרלו בשקית,

סדרת הגבינות הלבנות במותג פיראוס, גבינה צהובה טל העמק, גבינה צהובה ירושלים בהכשר הבד"ץ וכל סוגי המעדנים של תנובה. כאמור מדובר בעשרות מוצרים.

 

תנובה יוצאת במהלך לאחר שאתמול הודיעה אגודת הסטודנטים של תל אביב בשיתוף עם אגודות הסטודנטים של חיפה ושנקר כי הן קוראות להחרים את מוצרי החברה עד לתקופת החגים. הסטודנטים טוענים כי תנובה מהווה מונופול בתחום החלב ומציעים להחרים אותה עד שתנקוט במהלך הורדת מחירים.

 

לאחרונה יצאה תנובה במהלך של הגדל אריזות הקוטג', החלב והגבינה הלבנה ללא תוספת מחיר, מהלך אותו הגדירה מבצעים לקראת החג. אך מסתבר כי הצרכנים לא הסתפקו במהלך מסוג זה וכאמור קראו להחרים את החברה וכעת תנובה מגיבה ומנסה לגרום לצרכנים בכל זאת לקנות את המוצרים.

 

יצויין, כי בתקופת מחאת הקוטג', מכירות מוצרי החלב לא נפגעו באופן משמעותי בשל העובדה שהרשתות בגיבוי המחלבות יצאו במבצעים של שתיים בעשר ובמבצעי הנחה נוספים.

 

מתנובה נמסר: "תנובה תכננה מבצעים שונים לתקופה הקרובה. תנובה תעשה יותר ותיתן יותר למען צרכניה".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x