גיתם ואדלר זכו מחדש בתקציב הפרסום של מפעל הפיס
במכרז התמודדו גם ראובני פרידן ושלמור אבנון עמיחי. היקף התקציב עומד על 40 מיליון שקל בשנה
משרדי הפרסום המטפלים במפעל הפיס – גיתם BBDO ואדלר חומסקי ורשבסקי - זכו שוב במכרז שנערך בחודש האחרון. בהליך התמודדו גם ראובני פרידן ושלמור אבנון עמיחי. היקף התקציב עומד על 40 מיליון שקל בשנה.
המכרז היה מורכב משני חלקים: פרק איכות שמשקלו 85% ופרק מחיר שמשקלו
בשקלול הסופי עלו התוצאות לפי הדירוג הבא: גיתם, אדלר חומסקי, ראובני פרידן ושלמור אבנון עמיחי. בהתאם לכך, נבחרו כאמור גיתם ואדלר חומסקי.