$
קצרים

טמפו עולה בקמפיין טלוויזיוני בהשקעה של כמיליון שקל

החברה מעלה קמפיין למותג המים סן בנדטו מוגז עדין בבקבוק אישי באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון

כתב כלכליסט 10:1928.08.11

טמפו, משווקת מותג הפרימיום האיטלקי סן בנדטו עולה עם קמפיין חסות טלוויזיוני חדש לרגל השקת סן בנדטו מוגז עדין בבקבוק אישי.

 

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, תחת הסלוגן "סן בנדטו מים מינרלים מהאלפים מוגזים עדין גם בבקבוק אישי", הינו קמפיין חסויות אשר ישודר בערוצים 2 ו– 10 בהיקף כספי של כמיליון שקל.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x