$
פרסום ושיווק

כשרה לפסח

אייס דיפו עברה לרווח תפעולי של 610 אלף ש' ברבעון השני בזכות חג המצות, אך רשמה הפסד נקי של כ־770 אלף ש'

גיל קליאן 09:0525.08.11

חג הפסח מספק לאייס דיפו הפוגה מההפסדים התפעוליים שהיא רושמת. החברה המפעילה את הרשתות אייס ואוטו דיפו דיווחה ברבעון השני של 2011 על רווח תפעולי סמלי של 610 אלף שקל לעומת הפסד תפעולי של כ־3.8 מיליון שקל ברבעון המקביל.

 

השיפור נובע מהקפיצה במכירות החברה בחג הפסח,

שחל השנה ברבעון השני וב־2010 חל ברבעון הראשון. כאשר מסתכלים על תוצאות המחצית המנטרלות את השפעת הפסח, החברה חוזרת להפסד תפעולי של כ־9.1 מיליון שקל ולירידה במכירות בחנויות זהות של 1.7%.

 

עם זאת, התוצאות הכספיות מראות סימנים של שיפור בחברה שאינם נובעים רק מהחג עצמו. החברה דיווחה על שיעור רווח גולמי של 41.9% במחצית הראשונה לעומת 40.6% במחצית המקבילה, ומסבירה את העלייה בשיפור בתנאי הסחר.

 

הרווח התפעולי הסמלי שרשמה החברה ברבעון השני לא הספיק כדי להעביר אותה לרווח נקי בשורה התחתונה. אייס דיפו חתמה את הרבעון השני עם הפסד נקי של כ־770 אלף שקל לעומת הפסד בשורה התחתונה של כ־5.6 מיליון שקל ברבעון המקביל.

 

קבוצת גאון אחזקות, השותפה בשליטה בחברה עם שלמה זבידה, מנהלת תהליך בדיקה למכירת אחזקותיה בחברה. זאת במקביל ליישום תוכנית הבראה באמצעות המנכ"ל הזמני, אבי הוכמן.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x