הפרסום ברדיו אובד
שפ"מ עתרה לבג"ץ נגד רשות השידור בטענה שהיא פועלת לביטול זכיינותה לרכישת פרסום
חברת שפ"מ, זכיינית המוכרת זמן פרסום לתחנות הרדיו של קול ישראל, ובעל השליטה בה אברהם פרחי, עתרו אתמול (ד') לבג"ץ נגד רשות השידור. לטענתם, רשות השידור הכינה דו"ח מוזמן ומגמתי שמטרתו להביא לסיום ההתקשרות עמה כזכיינית מאז דצמבר 2003.
הדו"ח נושא את הכותרת "ביקורת
הדו"ח המליץ לסיים את ההתקשרות עם שפ"מ ולהחליפה בזכיין אחר. לטענת שפ"מ, אף שנערך כבר בנובמבר 2010, הרי שהעתק ממנו הגיעה לידיה רק בחודש שעבר. בין היתר נכתב בדו"ח כי שפ"מ מפרה את מרבית סעיפי ההסכם שעליו חתמה; לא עובדת לפי התעריפון המוסכם; מוכרת חבילות פרסום ללא אישורים מהרשות וללא התחשבנות כספית ברורה; חייבת כספים לרשות, ועוד.
בעתירה טוענת שפ"מ כי כל הטענות מופרכות, וברשותה הוכחות לכך. שפ"מ מבקשת להורות לרשות השידור להימנע מלקבל החלטות על בסיס הדו"ח, ולהקפיא את ביצוען של החלטות שהתקבלו עד למתן פסק דין בעתירה זו.
מרשות השידור נמסר בתגובה כי העתירה טרם התקבלה, וכי התגובה תימסר לביהמ"ש.