סאני תקשורת עולה בקמפיין לסמארטפון סמסונג גלקסי אס 2
מדובר בקמפיין בהיקף של כ-10 מיליון שקל שיעלה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון
סאני תקשורת, יבואנית סמסונג סלולר בישראל, משיקה היום את מכשיר הדגל, Samsung Galaxy S ii ויוצאת בקמפיין בהיקף חסר תקדים של כ-10 מיליון שקל. הקמפיין יעלה בטלוויזיה למשך כשלושה שבועות בערוצים 2 ו- 10, בעיתונות הארצית, באתרי אינטרנט, ברדיו ובשילוט חוצות. בנוסף, את הקמפיין
את הקמפיין תלווה פעילות קידום מכירות בקניונים נבחרים באמצעות עמדות אינטראקטיביות להתנסות במכשיר לצד פעילויות פייסבוק ומסיבת השקה חגיגית לקהל הרחב שתתקיים ב 11 לאוגוסט בגני התערוכה תל אביב.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, מציג את מכשיר הגלקסי אס 2 תחת המסר: "להיסחף לחוויה חכמה יותר".
דוידי פיאמנטה, מנכ"ל סאני תקשורת: "בתוך חודש מיום ההשקה נמכרו בעולם 3 מיליון מכשירי גלקסי אס 2. בקוריאה נמכר מכשיר גלקסי אס 2 כל שנייה וחצי. אנו מאמינים כי הסמארטפון החדש יכבוש במהרה את ליבם של הצרכנים הישראלים ויזכה להצלחה כפי שבאה לידי ביטוי בשוק מכשירי הסמארטפון העולמי".