אופטיקנה משיקה קמפיין בהשקעה של מיליון שקל
רשת חנויות האופטיקה יוצאת בקמפיין חדש שיציג בצורה הומוריסטית קושי בראייה בסיטואציות מסוימות
רשת אופטיקנה יוצאת בקמפיין חדש. הקמפיין, המצטלם בימים אלה, יכלול סרטוני פרסומת בטלוויזיה ומודעות פרסום בעיתונות יומית ובאינטרנט בעלות של מיליון שקל.
הקמפיין, אותו מוביל משרד הפרסום מקאן-אריקסון, יוצא תחת הכותרת "אתה לא באמת צריך משקפיים, אולי רק ל...", ומציג סיטואציות בהן דמויות החוות בצורה הומוריסטית קושי בראייה בעת נהיגה, קריאה ובמהלך שעות הלילה.
במסגרת הקמפיין מציעה הרשת לרכוש משקפיים ייעודיות לנהיגה, קריאה, טלוויזיה, מחשב, לילה וכו' במחיר של 199 שקל.
אופטיקנה מפעילה למעלה מ-80 חנויות אופטיקה בכל רחבי הארץ ומחזיקה בנתח שוק של 22% משוק האופטיקה הישראלי.